http://www.youtube.com/watch?v=rhs2KRTg990&ob=av2e&autoplej=1&kolorek=1c2626&typek=3

sobota, 10 marca 2012

Niedoczekanie na wiosnę.

Hej. ;) 
Już naprawdę nie mogę się doczekać wiosny. U mnie w mieście jest zimno, a na ulicach znajdują się kawałki brudnego śniegu. 
Mój tata przyjedzie już niedługo z Niemczech, to go poproszę o zakup dużej ilości ubrań. Nawet mam już pomysły co kupić. Moje szafy będą pękać z ubrań. :) A może by tak jeszcze dokupić sobie bejsbolówkę? Czarną, czerwoną czy niebieską? Do tego bandamkę w tym kolorze. Widzę już siebie w niebieskiej bejsbolówce i bandamce o tym samym kolorze. I niebieskie trampki! Już siebie w tym widzę. :) 
A może wy macie inne pomysły na stylizacje? :d 

5 komentarzy:

  1. Ja to się nie umiem doczekać lata! wakacji, tych beztroskich wycieczek za miasto, lody... basen, plaża.<33 Już odliczam dni do wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna i lato ♥

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysły na stylizacje u mnie na blogu jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm..ja mam granatowo niebieską bejsbolówkę.Ja też się nie moge doczekać.Super blog,licze ze moj tez skomentujesz+zaczynam obserwuje,licze na to samo.Pa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko blog

    wejdziesz na mój prowadze z koleżanką jesteśmy początkujące al moż coś wyjdzie i prosze wstaw kmoentarz i zaobserwuj
    thx.

    cebula-czosnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń